Gyakran Ismételt Kérdések
Az ékszereket minden esetben először celofán tasakba csomagoljuk, hogy megvédjük a szállítás során lehetséges nedvességtől, párától. Az organza tasak minden termékhez ajándék, így a díszcsomagolással már nem kell vesződnöd. Az ékszereket – főleg ha több terméket is rendeltél – buborékos tasakba is becsomagoljuk. A külső csomagolás 3 rétegű kartondoboz, így biztosított a sérülés mentes szállítást.
Áruházunkban több lehetőséget is biztosítunk rendelésed kifizetésére, utánvételes fizetés felár ellenében, közvetlen banki átutalás, ez esetben 8 nap áll rendelkezésedre az e-mailben küldött számla kiegyenlítésére, vagy online a Barion rendszerén keresztül. Személyes átvétel esetén készpénzben is tudsz fizetni.
Szállító partnerünk a GLS, a 24 órás garantált szállításuk és megbízhatóságuk miatt döntöttünk mellettük. Valós raktárkészlettel rendelkezünk, így nem kell amiatt aggódnod, hogy rendelésed készlethiány miatt nem érkezik meg Hozzád. Rendelésed leadását követő 2 munkanapon belül már a csomagod kiszállításra kerül. A gyors szállítási folyamat miatt, a rendelés leadását követő nap 11 óráig van lehetőség jelezni felénk, ha a rendeléseden módosítani szeretnél. A délelőtti órákban, 8 és 12 óra között kiemelten elérhető ügyfélszolgálatunk e-mailben és telefonon egyaránt. Ha sürgős szállítást szeretnél, a 12 óráig leadott rendeléseket még aznap át tudjuk adni a futárszolgálatnak, így az már másnap kiszállításra kerül. A csomag feladásáról és érkezéséről a GLS folyamatosan tájékoztat sms-ben és e-mailben. A csütörtök 12 óra után leadott rendelések csak a következő hét első munkanapján kerülnek feladásra. A hétvégi raktározást elkerülve nem adjuk át a futárszolgálatnak a csomagokat. Természetesen egyedi igények szerint kivételt teszünk, ha a leadott rendelésed fontos, hogy minél gyorsabban megérkezzen. Ez esetben ezt kérlek jelezd nekünk.